Ducati 750 Imola Replica
Ducati 750 je jednou z nejslavnějších motorek této značky, kterou jezdec Paul Smart dovedl v roce 1972 k vítězství při závodě v Imole. Je mnoho obdivovatelů, sběratelů či jen fanoušků co by tento kultovní stroj chtěli ve své garáži nebo sbírce. Fanoušek z německa Hajo Barth se rozhodl si postavit repliku Ducati 750 Imola, chtěl se co nejvíce přiblížit nejen původní podobě ale také výkonu stroje.
Motorku Hajo pořídil u nejbližšího dealera Ducati a pustil se do práce. Jako první přišel na řadu rám, který je upraven a nalakován modrou barvnou stejně jako na původním motocyklu z roku 1972. Kapotáž se sedlovkou byly nově vyrobeny přesně na míru a nalakovány stříbrnou barvou, tak jak tomu je i na originálu. Ručně byl vyroben celý nový výfukový systém.
Motor byl kompletně rozebrán a prošel nespočtem úprav, jako například převrtáním na objem 1100ccm a doplněním o závodní písty. Ještě před smontováním byly díly motoru nalakovány a poté prošly nutným vyvážením pohybujících se částí. Dále dostal motor nový systém sání a řídící jednotku od Rapid Bike, spojku dodala firma STM.
Motorka disponuje výkonem 101koní (74 kW) při 7800 ot./min. a točivým momentem 104 Nm při 5600 ot./min. To vše dokáže v pohodě rozpohybovat Ducati 750 Imola Replica při hmotnosti 178kg i s nápněmi. Pozadu s úpravami nezůstaly ani brzdy, podvozek dodla firma Öhlins a kola jsou z Ducati Monster 900.
Všechny úpravy byly prováděny promyšleně tak, aby se co nejvíce přiblížily původní podobě Ducati 750 z roku 1972 a zároveň mohly být použity současné komponenty a technologie. Jak se to všechno majiteli a úpravci v jedné osobě povedlo můžete posoudit sami...
Zdroj: superbike-online.cz
Související články
BMW K100
Kedysi som rád chodil po šrotoviskách, vyberal som staré zhrdzavené vraky a snažil som sa zistiť, že medzi hektármi kovu je potrebná časť. Ale pravdupovediac, často ste skončili tak, že ste išli domov s kopou haraburdia, ktoré ste nepotrebovali, a bez jedinej veci, po ktorej ste skutočne túžili....
Honda CX 500 Café Racer
Bahenní pumpa Honda CX 500 r.v.1980, tahle volba padla z důvodu rozhodnutí si postavit znovu cafe racer. Koupena nepojízdná, s neorigo sedlem, natřená stětcem, ale vlezla do krátkého Caddy.
Kawasaki GT550 Café Racer
Je krásný jarní den. Jedu po dálnici směr Brno, podívat se na jednu motorku, a najednou zazvoní telefon.V telefonu se ozve muž a povídá: „Viděl jsem na internetu vaši přestavbu a chtěl bych, abyste mi také postavili motorku.“ Řekli jsme si, že si zavoláme později a dohodneme...
Honda CX500 Parallel Garage
Nikdy se mi nelíbily motorky, které jezdí po silnicích. Nic mi neříkaly, nijak mě nepřitahovaly a už vůbec bych žádnou z nich nechtěl vlastnit. Až do jednoho dne. Díval jsem se na video, ve kterém se mihla stará Honda CB550. Nebyla moc přestavěná, ale stačilo to natolik abych v okamžiku začal...
Bleskovky
All Ride Moto Show IV
17.10.2019
DGR 2018 - Prague, Czech Republic
14.8.2018
Motoemotion Festival 2018
7.5.2018
Provoz Továrny zahájí výstava All Ride Moto Show
20.10.2016
Gentleman's Ride Prague (DGR) 2016
31.8.2016
Kalendář akcí
Po | Út | St | Čt | Pá | So | Ne |
---|---|---|---|---|---|---|
1. | 2. | 3. |
||||
4. | 5. | 6. | 7. | 8. | 9. | 10. |
11. | 12. | 13. | 14. | 15. | 16. | 17. |
18. | 19. | 20. | 21. | 22. | 23. | 24. |
25. | 26. | 27. | 28. | 29. | 30. |
Nebyly nalezeny žádné nadcházející události
Komentáře
V diskuzi ještě není žádný komentář - buďte první!
Otevřít diskuzi