Moto Guzzi V65 café racer
V roce 2008 jsem po nucené dvouleté pauze dospěl k názoru, že bez motocyklu to prostě dál nejde. A protože doma prošel už jen „veterán na kochání“ - bylo rozhodnuto.
Kousek od Valmezu byla na prodej stříbrná Moto Guzzi V 65 ročník 1986 v turistické úpravě tzn. kapota, kufry, padací rámy atd. v celkem slušném stavu za rozumný peníz. Takže do týdne byla doma a já se rozhodoval co dál. No a protože rozhodně nejsem mototurista a měl vždycky blízko k závodům motocyklů, začalo v rámci odlehčování postupné odmontovávání všeho nepotřebného. Shodou okolností bylo někdy v té době na motorkářích založeno vlákno kult café racer a bylo rozhodnuto. Bude to pro začátek takové lehké café, nic moc radikálního – aby se s tím dalo normálně a bez problémů jezdit. Takže v roce 2008 přišly na řadu první drobné vzhledové úpravy. Bylo přečalouněno a přešito sedlo, vyměněny řídítka, přední světlo, zrcátka, zadní lampa + nové blinkry (oboje v provedení LED), zkrácený zadní blatník, uchycení budíků a trošku vyčištěný prostor pod sedlem. Protože jsem nechtěl mít problémy na STK, skoro všechny nové díly mají homologaci a většinou pocházejí od Louise.
Po první sezóně přišlo kompletní rozebrání motocyklu. Co šlo se opískovalo a nově nalakovalo. Byly provedeny drobné úpravy na motoru, rámu, zrepasován kardan, převodovka, nová spojka. Všechna ložiska a gufera nová. Provedena kompletní repase brzd včetně pancéřových hadic a zrušení duálního brzdového systému Guzzi, repase předních a zadních tlumičů a předělána celá elektroinstalace. Vše završil nový lak od Stevana - kola, přední blatník (Moto Forza) a nádrž s logem café racer. Byly obuty nové gumy Continental. Letos na jaře nainstalováno bezkontaktní zapalovaní Ignitech.
Takto upravený motocykl prošel letos na legální STK bez nejmenších problémů. V plánu je ještě několik drobných úprav, ale vzhled motocyklu by se už zásadně měnit neměl. Celkově se motocykl dost odlehčil a to jak vizuálně tak i hmotnostně, začal i solidně brzdit a i pouhými 50 PS je na něm docela slušné svezení. Zvuková kulisa díky výfukům Lafranconi a absenci vzduchových filtrů takřka dokonalá.
Základní technické údaje:
Motor: čtyřdobý vzduchem chlazený dvouválec "V" 90 stupňů
vrtání: 80 mm
zdvih: 65 mm
obsah: 643,4 ccm
kompresní poměr: 10:1
max. výkon: 52 k při 7.050 ot.
max. kroutící moment: 56 NM při 4.000 ot.
Karburátory: Dell Orto PHBH 30
Spojka: suchá jednokotoučová
Převodovka: 5 stupňová v samostatné skříni
Podvozek: dvojitý trubkový ocelový rám
Primární převod: ozubenými koly
Sekundární převod: kardan
Pneu přední: 100/90 H 18
Pneu zadní: 110/90 H 18
Brzdy: vpředu dvoukotoučová
vzadu jednokotoučová
Pancéřové hadice
Zapalování: programovatelné bezkontaktní Ignitech
Související články
BMW K100
Kedysi som rád chodil po šrotoviskách, vyberal som staré zhrdzavené vraky a snažil som sa zistiť, že medzi hektármi kovu je potrebná časť. Ale pravdupovediac, často ste skončili tak, že ste išli domov s kopou haraburdia, ktoré ste nepotrebovali, a bez jedinej veci, po ktorej ste skutočne túžili....
Honda CX 500 Café Racer
Bahenní pumpa Honda CX 500 r.v.1980, tahle volba padla z důvodu rozhodnutí si postavit znovu cafe racer. Koupena nepojízdná, s neorigo sedlem, natřená stětcem, ale vlezla do krátkého Caddy.
Kawasaki GT550 Café Racer
Je krásný jarní den. Jedu po dálnici směr Brno, podívat se na jednu motorku, a najednou zazvoní telefon.V telefonu se ozve muž a povídá: „Viděl jsem na internetu vaši přestavbu a chtěl bych, abyste mi také postavili motorku.“ Řekli jsme si, že si zavoláme později a dohodneme...
Honda CX500 Parallel Garage
Nikdy se mi nelíbily motorky, které jezdí po silnicích. Nic mi neříkaly, nijak mě nepřitahovaly a už vůbec bych žádnou z nich nechtěl vlastnit. Až do jednoho dne. Díval jsem se na video, ve kterém se mihla stará Honda CB550. Nebyla moc přestavěná, ale stačilo to natolik abych v okamžiku začal...
Bleskovky
All Ride Moto Show IV
17.10.2019
DGR 2018 - Prague, Czech Republic
14.8.2018
Motoemotion Festival 2018
7.5.2018
Provoz Továrny zahájí výstava All Ride Moto Show
20.10.2016
Gentleman's Ride Prague (DGR) 2016
31.8.2016
Kalendář akcí
Po | Út | St | Čt | Pá | So | Ne |
---|---|---|---|---|---|---|
1. | 2. | 3. |
||||
4. | 5. | 6. | 7. | 8. | 9. | 10. |
11. | 12. | 13. | 14. | 15. | 16. | 17. |
18. | 19. | 20. | 21. | 22. | 23. | 24. |
25. | 26. | 27. | 28. | 29. | 30. |
Nebyly nalezeny žádné nadcházející události
Komentáře
V diskuzi ještě není žádný komentář - buďte první!
Otevřít diskuzi